ICECOLD

Hejsan! Hade jättekul igår med vännerna. Tyvärr ville inte Denise vara med (din lilla korv!). Fast jag kan tänka mig att hon hade det varmare än vad vi hade. Mina händer var blåa när jag kom hem. Vi gick nämligen en liten promenad och mina händer frös ihjäl. Vilket ledde till att jag frös inatt också. Jag sov med kläder på mig, ett duntäcke, två filtar och duntofflor. Ändå slutade jag inte frysa! Men nu när våren kommer så ska jag nog inte behöva frysa mer?!




Haha Julias kommentarer igår va så bäst!
Precis efter att jag tagit en bild på henne (det var blixt på kameran) sa hon "Oj, va det bara jag som såg det där vita ljuset? Som om det blixtrade".

Lite senare när jag tog kort...

Julia: Kan du inte stänga av blixten?
Jag: Men då blir ju bilden svart!
Julia: Men kan du inte typ sänka ljuset på blixten då?

Hahah hur skulle jag kunna klara mig utan Julia? Hon är bäst! :D Pussar Ellinor ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahah jag skulle inte kunna klara mig utan min lilla snorre heller! :P <3

2010-04-07 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0