sorry, but i'm happy!

heej :D förlåt att jag inte skrivit men har varit väldigt upptagen. igår va jag och hanna hos lilaro, dom som ska sy upp min nya dräkt. och där prata vi lite om mina idéer och priset och så. sen panerade vi dagar jag ska komma och prova och så. på torsdag får jag den! :D yippiiii! efter lilaro åkte jag och hanna hem till henne och träna par, nu har vi mkt nytt idansen, tack fanny! :)
idag ska jag och ellinor snabbt först till sumpan och köpa tyger till den, sen ska vi till fridhemsplan och lämna tygerna till dom. efter de ska jag hem och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, ikväll ska jag och massa kompisar till fridays och käka middag :). PUSS Denise <3


igår hos hanna i hennes lilla dnasrum :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0