sooooooooo tired!

hello :) idag har jag spenderat dagen på tida. dom skulle typ gå igenom vilka grupper jag och hanna skulle gå i..  trodde jag. vi skulle tydligen dansa på en gång! Tony tyckte tydligen att vi skulle dansa street också för att de är bra att kunna de så vi hamnade med fanny och sofia i en street grupp. jag och hanna har aldrig dansat street så de gick väl sådär i början :P men de är bara vi 4 som dansar med 2 lärare så att dom hjälpte oss väldigt mkt. sen direkt efter va de dags för disco och då hamnade vi i elit gruppen. alltså med fanny och sofia igen. jag tänkte herregud dom är ju trippelt så bra som oss hur  fan ska de här gå? men vi hade 3 jätte bra lärare som hjälpte oss! ena va Karen och hon kommer från england, andra va en tjej som tävlat i högsta klass från västerås men slutat och börjat på balletakademin i sthlm och sista är niklas! niklas som vinner varenda disco tävling för alla killar! sjukt bra va alla. även om de va svårt älskar jag nya dansskolan! kmr bli tufft och kmt dans men jag älskar de! har aldrig svettats så mkt som idag , va heeelt slut! så nu ska jag läsa min nya lady gaga tidning ;)
xoxo Denise

haha galet snygg bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0