We're the kids in Amerika!

Heeej! :D ar just nu hos vara amerikanska kompisars hus. den har usa resan har varit gryyyym!! har sett sjukt coola saker! en av favoriterna ar hawaii, de va saa fint, precis som jag alltid dromt om! aven los angelses. six flags och universal studios va jatte cooolt! inge mer gronan for mig! berg och dalbanorna va skit roliga! universal studios va skit ballt! fan va dom kan fixa grejer! en av favoriterna dar ar helt klart "the simpsons ride" och "the mumie ride"! ellinor vi ska dit! har aven sett flera kandisar och deras hus, har bla kramat ronaldo! haha suckers! har en bild pa de som bevis ;) .La s vegas va aven jakligt haftigt! har hant sa mkt att jag knappt kmr ihag allt! de kmr val senare. men vill ialla fall bara saga att jag saknar mina fina vanner sa otroligt mkt! har tankt pa er varenda dag! nu ar de ara 4dagar kvar sa vi syns snart! sjukt nervos infor mikael elias! hjaaalp! aja nu maste jag sluta ! alskar er! Fierce & Love, Denise ♥

ps till alla som undrar, jaa jag va brun. i hawaii fick jag galet kt farg, nastan lika brun som mamma, och da ar man brun men jag brande mig sen sa mkt att jag tappat allt! de marken pa kroppen for jag har flagat sa djupt. sa gar de nar man vil bli brun...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad härligt det låter!!! :D Saknar dig!!! <3

2010-08-16 @ 14:45:22
URL: http://oskyldiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0