Felicia <3 Sannas dadyyyy

Hello! siter i aulan och väntar till svenskan börjar, har bara svenska sen spanska sen är de slut för dagen, najs! Ikväll blire dans, sista träningen innan tävlingen så de är väl dags att jag lär mig min dans hehe.. aja senare problem, nä skojja! ska däremot hoppa splitthopp, ett större problem eftersom jag suger.. TRÄNATRÄNATRÄNA! Pusspåer!

Btw, Felicia är smått förälskad i Sannas pappa? knäppt? aa. Men likt felicia, hon säger emot och säger att hon egentligen bara vill kissa på honom? knäpp cheeeey! 

HAHAHHA bäzta bilden!

Kommentarer
Postat av: sanna

Om du inte blir dränkt av en tsunami så tänker jag fan dränka dig sjääävl!!!!!!

2010-12-08 @ 11:43:59
URL: http://sunar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0