Good for you Glen Coco

Godmorgon! Nu är jag klar som vanligt förtidigt och sitter bara och väntar på att jag kan gå till bussen. jag tänkte först vara lite duktigt och sätta mig och plugga meeeen... de är faktiskt väldigt svårt att sätta sig in i ngt och sen behöva avbryta allt,  men jag ska åka tidigare till skolan för att få hjälp av Sanna med so grejen jag verkligen inte fattar hehe :P så då gör jag ngt bra idag ialla  fall! :D Efter skolan ska vi sitta kvar och göra historia, kul eller? men historia lektionen som är innan är inställd så då kan vi ialla fall börja jobba tidigare :) efter de ska jag sitta en stund på resurs tiden med Fillan och göra idrott eller matte, sen sticker jag till dansen! :) Fan va duktig jag kmr vara idag då! Hoppas bara att jag verkligen jobbar heheh.. PUSS


Ylva la upp en "jätte söt" bild på mig och lina på fb, har ingen annan ny bild så hahah får lägga upp den, men vi hade så jäkla kul den kvällen så den får symbolisera de! haha gud va jag babblar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0