I can't be tamed

Halloj! Vaknade precis av världens jävla hostattack så de va bara att springa ner och ta hostmedicin.. kul morgon. Hade ställt kl 09.20 så där rök den sovmorgonen.... Aja jag är ialla fall inte trött nu men kmr förmodligen känna på tuben, mitt sömnpiller!
Idag blire plugg och vila, måste blir frisk nu... Nä nu ska jag hoppa i duschen! PUSS
Men juste! första december idag! Nu missade ju jag julkalendern! Får se på svt play eller ikväll! haha töntensom jag är, men du är ju trotsallt julkalendern!

jag och Ellinor från i midsomras, saknar bara lite, eh?

Kommentarer
Postat av: Robin

Sv: Haha!

När man tittar ut igenom fönstret nu kan man aldrig tro att det faktiskt kommer att bli sommar igen någon gång framöver, men oftast blir det de ändå.



I dag händer det inte så mycket. Ska till körskolan och plugga/köra lite, inför morgondagens teori. Vad har du på schemat då i detta snökaos? ;)

2010-12-01 @ 09:55:16
URL: http://robinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0