I don't like it

Hellooo :) Kom nyss hem från en lång dag i skolan, men de va faktiskt jätte kul faktiskt! :D Vi gjord inte så mkt, löste en fråga sen satt vi och chillade. Jag Felicia Sanna Calle hade ialla fall jätte kul haha, lite misstolkade saker och så men haha ;P  Efter de blev Felicia nerputtad eller rättare sagt sakta dragen i snön av Johan, de gjorde min dag, haha jag och Sanna bara stog där och as garva hahahahha sorri Felli ♥! Sen va de "mingel" i matsalen, vi fick nån slags bulle, nån sås och bröd, mums! eller? Vet inte ens om våran klass vann för vi stack innan vi ens fick veta svaret ;P Ikväll ska jag bara ta de lugnt, gå och lägga mig tidigt så jag inte är för trött imorgon. Jag kan ju inte tävla imorgon tråkigt nog för jag har jätte ont i mitt ben :/ men jag får tänka att jag istället ska vila och satsa till nästa tävling! :) PYSSSS!

Myser i sängen med myyys kläder haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0