So what are you waiting for?

Holahola Kom alldeles nyss hem springade och såg ut som ett jävla miffo.. Haha har nog aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv så jag typ hoppade när jag skulle låsa upp, haha hoppas inte mina grannar tror att jag är dum i hela huvet hahah! Nu ligger jag ialla fall i sängen med bullar :) mööms! Imorgon har jag studiedag, NAJS! Den här veckan är faktiskt rätt chill ;) Däremot har vi nobel friande i vår skola så man ska klä upp sig i typ sin balklänning, fan. Både kallt och de är ju otroligt fint att man är så blek att man skulle matcha in i sin vita klänning, haha. Nä får se hur jag gör med dedär ;P . Nu ska jag sätta igång och plugga på idrottsteori.. bara att göra! PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0