studystudystudy...

Gud, jag va så sjukt stressad idag på vägen hem från dansen då jag insåg hur mkt plugg jag har till den här veckan.. hade inga böcker med mig så jag satt där och tänkte hur mkt tid jag skulle tjänat på att plugga på tunnelbanan när jag ändå bara sitter än hemma, aa när jag kom hem åt jag och nu har jag blivit klar med att sammanfatta historian. De kändes as skönt när jag va klar med historian men kom nyss på att jag måste plugga på väldigt mkt annat också, kult! -.- Matten är jag så sjukt nervös över, och de är fan inte lätt att plugga på matte, när jag väl sitter där och ska göra provet glömmer jag ju allt ialla fall! aja bara kötta, snart lov så.. PUSS o KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0