sucks..

De suger att vara hemma och va sjuk!! jag vill göra ngt men jag borde vila! åhhhh! jag får väl helt enkelt bli frisk i helgen så jag mår bra unde rlovet så kan man göra roliga saker de ;) (haha stay positiv!)
Julhandlandet gick ok, hittade present till mamma och ellinor. jag vet redan vad jag ska ge pappa och filip så de får fixas senare ;) hittade även väldigt många presenter till mig själv hehe men man måste ju liksom ge presenter till sig själv, man blir så glad och överraskad när man öppnar dom ;P eller inte. men kul är de ialla fall. jag tänkte nog ta ett varmt bad ikväll med ansiktsmask, fan va skönt! sen sätter jag på en mysig film ;) tråkig men skön lördag, PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0