This is stupid..

Godmorgon! :) vaknade som vanligt för tidigt haha men de kommer jag bara känna av på tuben för nu är jag pigg ;P Igår natt så fick jag sendrag i mitt ben (jag brukar få det) men de här varade i typ 10 min! igår kände jag fortfarande av de och på eftermiddan börjar de göra ont på ett jätte konstigt sätt, de tyå dunkar samtidigt som de känns som att jag är nära på att få sendrag hela tiden! Fick massage igår på dansen av Jennifer och då kändes de lite bättre, men sen skulle vi köra staffet och fyfan va ont de gjorde då jag la tyngden på de benet, helvete! jag ska ju tävla på lördag?? idag gör de ialla fall fortfarand ont när jag tar vikten på de benet, gr8 liksom! men jag sover med benvärmare och tagit massa voltaren T så får hålla tummarna,,, aja nu har jag babblat på tillräckligt haha! PUSS


FUCK YOU DEDDE!!! DEN BILDEN TAR JAG BORT!
Söt! eller? såhär sjuk måste man sminka sig på en tävling haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0