20.32

Hejsan! Ledsen att jag är så seg på att skriva här. Har haft lite annat att göra, men nu jävlar. Så idag har jag varit med Dedde, Julia och Julia. Vi hade jättekul. Åt oss tjocka på mammas bullar, pratade, skrattade och pluggade. Riktigt trevligt faktiskt.

Vi hade nationella prov i svenska idag. Gick bra tror jag, vill inte säga något för då kommer jag få IG. Hade spanska redovisning också. Gick väl sådär. Anna-Maria (min lärare) lyssnade inte änns. Så jag fick göra om den för henne senare. Lyckat! Men nu ska jag ta och skriva ut min gymnasieansökan. Hjälp, vad läskigt! Fatta att det är minade än en termin kvar tills jag går ut grundskolan!

(Hade tänkt lägga upp bilder från igår och från när Dedde "fixade" mitt hår. Men det är fel på Blogg.se eller nått så det fungerar inte nu.)

Puss Ellinor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0