Robyn consert 10/10

Jag är fortfarande lika dålig på att skriva här. Dedde tvingar mig att skriva nu. Haha, igentligen orkar jag inte men för din skull gumn! Så hur har min dag varit? Den har varit så jävla piss! Vi åkte skridskor med klassen imorse sen när vi skulle hem... det var hemskt! Men ialla fall. Vi skulle gå över en fotbollsplan, jag hade mina tunna tygskor på mig. Jag kan berätta att jag hade snö upp till knäskålarna och att jag tappade min sko i snön. Så när jag hittade den fick jag inte på mig den. Så jag gick typ minst 50 meter i sjukt hög snö med bara stumpor. Tyck synd om mig! =(

Juste igår hittade jag gammla papper från när jag och Dedde var på Robyn konserten för flera år sedan. Innan eller efter konserten gick vi till en restaurang och åt. Vi fick massor med kritor och vi började rita på menyn. Haha,fy fan vilka minnen.



Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0