PIÑA COLADA BOY

chaa bloggiii, har kommit hem för en stund sen ifrån johanna. ja sov där och några till, vi hade skit mysigt! hah vi körde sms roulette. fyfan vilka jäkla meddelanden vi behövde skriva. tex. "jag glömde min läderpiska med stålpaljetter hemma hos dig, när kan ajg glida förbi och återföra denna sexuella klenod till sin rättmäktiga ägare?" eller "Älskling vi hade de skönt i fredags, sugen på mer?" hah och många andra som va väldigt jobbigt att skicka till vissa personer. aja de va kul igår, men när alla vakna imorse så skämdes vi mer, :P aja idag ska vi få gäster, men mår inte så himla bra så nu ska jag chilla gal1 puss denise

ps, förlåt linnea om jag skrämde dig med mitt sms igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0