Here comes the sun

Herregud!! Ni föstår inte hur bra konserten va igår!! Bill sjöng så jävla bra också! Och Tom,,, han va som vanligt såå gryyyyyyyyyyymt snygg!!! Och nu har jag sett dom (länge) i verkligheten! Jag kan inte fatta de! Våra platser va faktiskt jätte bra också! Konserten va i alla fall jätte bra igår :) Ellinor får lägga upp bilder imorgon :) Juste vi satt väldigt nära Mirre och Kenza också så de va lite kul att se dom på riktigt än på bild :)Jag är såå glad idag, hur ont i fötterna och halsen jag än har! Ha de bra idag! PUSS Denise <333


TH tröja som jag köpte :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Feett snygg tröjja:P:P<3

2010-03-06 @ 00:35:16
URL: http://bossi.blogg.se/
Postat av: Denise

Tack :D <3

2010-03-06 @ 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0