This will be fun.

haha ska pröva e sån här liten fråge grej :P

höger- eller vänsterhänt:  höger

humör just nu:   GLAD!!

favoritgodis:    mmm marabou;)

kläder just nu:   mjukis

musik just nu:   Tokio hotel såklart!!

sommarplaner:   Ellinors land, USA 4veckor och ta dee grymt lugnt :)

fisk eller badkruka:  jag älskar att bada!

längd och vikt:  jag är runt 1.70, vet inte vikt

favoritväder:   Värme! sol!

om du va fast på en öde ö, 3 saker att ta med:  ipod, mobil och hah Ellinor :D

spelar du nåt instrument:   näe

sparare eller slösare:  hehe slösare...

vem är viktigast för dig:   familjen och mina vänner :)

favoritfilm:   hmm.. vet inte finns många bra :P

tror på liv på andra planeter:   jaa nån annan stans måste de finnas  liv

kommer du ihåg din första kärlek:  jaa

älskar du henne/honom fortfarande:  hah näe

hur många barn vill du ha:  2 kanske

är du kittlig:  lite :P
 
snarkar du: 
nej!

stjärntecken:  oxe

rädd för insekter:  guud ja!

största svaghet:  ger upp väldigt lätt

bästa bok:  gömda

om du fick välja en superkraft, vilken skulle det vara:  onsynlig eller kunna flyga

chips, morötter eller godis:  vet inte, kanske godis

pizza eller hamburgare:  hamburgare!

har du någon flickvän/pojkvän:  

tänker du tatuera dig eller pierca dig:   vill tatuera mig i nacken och handleden och vill ta hål i naveln
 
vilken hand håller du gaffeln i:
  spelar ingen roll, kan hålla med båda

hur är din dröm tjej/kille:   han spelar i ett band, har svart hår och har inbackade flätor, hah självaste Tom kaulitz såklart ;)

hur många syskon har du:  en lillebror

mest rädd för:  smindlar, ormar och branta höjder

gillar du att sjunga:  haha sjunger hela tiden, så jaa :D

anser du att du är stark:  jaa! så biffig som jag är! hehe host..

brukar du sola:  ja

vad gör du om du får hicka:  ber nån att skrämma mig

röker du eller snusar du? nej

har du en besatthet:  ipod eller mobil






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0