Goodbye Sweden, I will miss ya

hola! idag har jag haft en skiit bra dag! :D jag och ellinor hade engelska muntliga np idag och då fick jag mvg! wohoo! sen kom min jacka och ett linne ifrån min hm beställnig, äntligen!! i skolan skulle vi till kosmonova så efter de som sööög föresten för att vi såg om en konst snubbe, så åkte vi till stan och leta efter balklänning. finns ju ingenting! och jag har inte ens några krav på en klänning! jag får leta mer när jag kmr hem sen igen. nu håller jag på och packar tills imorgon för då blir de Österrrike och Schweiz. jippiii! men ska upp halv 5 imorgon så ska sova i skaplig tid :P kmr inte kunna blogga där så hejdå allihopa! älskar er alla pusspuss Denise <3



lite schhnygga bilder från idag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0