i just like to get stuff

chaa bloggii:) brorsans födelsedag idag så vi har  firat honom lite. har även åkt snabbt till mona med mamma och tittat på hennes nya hus, skiit fint verkligen! :D

igår va jag i v-by med sanna, johanna , lina julia och julle . vi shoppa lite och kolla runt lite. sen åkte vi hem till lina och snacka lite. sjukt mys! ska fortsätta fira filip lite :) se ya denise


lite grejer jag har köpt och beställt :)

mina balskor från scorett

lösögonfransar till balen

söta jordgubbsörhängen

snyggt oranget naglack

min datamus jag fick i födelsedagspresent

söt tröja från hm

och en pjamas från hm
har även beställt andra saker som jag inte tog bild på och saker som kommer senare :P mkt shopping i maj :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0