oh, you look so beautiful tonight

cha cha :) har haft en rätt knäpp dag. jag vakna och hela världen snurrade, så jag fick stanna hemma. då sov jag ända till klockan halv 1 och då fick jag lov att åka till skolan för att göra ett prov. efter att ha fått sova så länge mådde jag bättre. efter provet stack jag och några hem till ellinor där vi tog otroligt snygga bilder! hah eller inte, fyfan sitter här och skrattar åt våra skit sexiga bilder :P nu håller jag på att små packa lite till torsdag du jag pappa och min bror kör våran en gång om året resa bara vi 3, men islands jävla askmoln har gjort så att vi kanske inte kan åka så jag får hålla tummarna :P :) PUSS Denise





 
                                                         ett smakprov av en av alla snygga
                                                                      bilder vi tog :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

ta bort nu jag ser typ ut som en älg -_- fyyyy faaan!!! <33333

2010-05-11 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0