Can't take this.

Godmorgon! Jag vaknade idag med så jävla ont i halsen! Har aldrig haft så ont förut och jag låter som en kråka. Brukar inte ens få såhär ont efter en konsert när man står och skriker i 2h. Ialla fall, de gjorde att jag inte kunde dansa idag, igen. Åhh blir så trött på de här. Hatar att bli sjuk hela jävla tiden! Har aldrig blivit sjuk såhär ofta förut, fattar inte vad de är med mig? Missar massa i skolan och på dansen. Suger. A idag blire istället ta de lugnt och även plugga lite. Puss på er! Ät vitaminer så slipper ni bli som jag!

Sanna, Ylva och jag från i torsdags. :)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

mys :P vart och festat igår! hur firar ni första advent? :)

2010-11-28 @ 11:38:48
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0