Gr8!

Hello! Kom nyss hem från Sanna. De va jätte mysigt att få vara med Ylva och Sanna utan att tänka på plugg för en gångs skull.. (även om jag har rätt mkt plugg hehe) men de va i alla fall jätte mysigt att få träffas igen! Tiden bara gick, vi satt och pratade, drack varm choklad och vi spelade in en skit bra låt på Ylvas dator haha! Youtube next, haha eller inte.. :P När jag skulle hem kom bussen direkt, NAJS, och när jag väl kom hem har mammi julpyntat med aventljusstakar och julstjärnor! Hur mysigt som helst! Har fått en riktig julkänsla! I alla fall när jag är inomhus, utomhus dör man typ.. Hoppas det är så här mkt snö på julafton så jag kan gå ut och busa med mina småkusiner! PUSSEN!

önskar att jag kunde lägga ut bilder från mammas julpyntning, meeen om man heter Denise och har tappat bort sin kamera sladd blir detväldigt svårt hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0