I love my life...

Hej kära läsare ;P Min dag började INTE bra kan jag berätta! Jag fryser skit mycket och bestämmer mig för att ta en låååång varmdusch... Men det slutar med att jag får ta en snabb kalldusch -.- Jag går till duschen där nere men när jag väntat på varmvattnet i typ 10 minuter går jag upp till den duschen istället. Men tror ni varmvattnet fungerar där? Nej, sen kollar jag i kranen och det FUNKAR INTE DÄR HELLER! Jag dampar och ropar på mamma. Hon säger lungt att pannan (heter de så) kanske har gått sönder... DE betyder typ att jag kommer få duscha i kallvatten hela skit länge. Åhh vad surt! Kan inte mer än hoppas att ni har haft en bättre morgon... Pussar Ellinor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0