I'm so tired I could die but it's alright!

Herregud jag är så gal1 trött! men jag har verkligen inte lust att sova? hur knäppt är inte de? så kände jag i helgen också! skit störande, ögonen vill stängas men kroppen tycker att: fan va tråkigt att sova nu och sen gå upp till skolan imorgon trött. men om jag inte sover snart så kmr jag va död imorgon eftersom jag ligger typ minus 4h än mina 8h varje dag hah. tönt jag är! aja ska nog titta på film sen får väl mina ögon stängas om dom så gärna vill de, heh puss Denise


vill ha sommar, nä verkligen inte. gud va jobbigt att gå runt barfota och bara ha leggins och linne utan att frysa! hur pallar man lixom? host -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0