don't stop push it now

Godmorgon! vakna för länge sen och har suttit uppe med spanska, kul start på dagen... jag vet inte hur jag ska göra ikväll, så grymt otaggad och nu visa det säg att vi ska fira mamma idag och inte imorgon då hon igentligen fyller år. så det kmr bli väldigt stressigt om jag ska dit. fan jag vill gå men ändå inte, jag pallar inte men jag vill inte heller sitta hemma själv en lördag kväll... aa får tänka hur jag ska göra..

idag ska jag och pappa på dan åka till vby och köpa dansskor och vinterjacka, hoppas jag hittar det ;) joo men Hanna nu ska jag köpa skor! ;) sen blir det fortsätta plugga till ikväll. fan vilket roligt höstlov! PUSSAR Denise


fast jag saknar ju dom här tjejerna så man kanske ska gå ialla fall ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0