I promise you right now, I never let you down

Heey :D måste först ursäkta mig för igår, hehe va inte på så bra humör om man säger så.. trött och angela's ashes är ingen bra kombintation.. :P 

Idag är det ialla fall höstlov!! gud va jag har längtat efter detta! andra veckan i skolan längtade vi alla efter den här dagen, och nu är den här! jippi! däremot är jag fullbokad HELA höstlovet.. bla plugga-.- aja sovmorgon!
ikväll blir det plugg och ta de sjukt lugnt, jag är så slut så de behöver jag! imorgon blir det haloween fest! :D pirat planerar jag att vara! :) jag skriver väl (om jag orkar) ett inlägg i kväll! :) puss på rumpan! Denise



snygg kille? namnet är :

jon kortajarena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0