Is there anybody screaming the silence away?

tjaaa :) haha aa man kan ju säga att de va ett tag sen jag skrev :P men jag har så mkt i mitt huvud just nu så jag hinner inte. de jag har gjort sen sist är inte så mkt, förutom Spanien hela förra veckan. :) skiiiiit nicee! 30 grader och skinande sol, älskar dig Spanien, men däremot inte ditt språk, de ska va så jävla tråkigt att lära sig... aa just nu sitter jag och pluggar sp för  jag har prov imorgon.. kmr gå strålande! host.. ska även ha matte diagnos, läsa 10 kapitell på en vecka på engelska , sv motion och sv debatt. aa den här skolan har mkt plugg.. men jag äääällsssssssssskaaaaaaaaaaar den annars! gud jag trivs så sjukt bra! älskar min klass och alla människor! en blöt & fet puss till mikael elias! Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0