Shot me

Hallå där :)) Just nu ligger jag i min säng och försöker skriva på min motion. Vilket inte går så bra! Det är skit svårt och jag pallar inte. Åh vad jag inte pallar med skolan just nu! Den är sååå tråkig :(

Har varit hemma idag, kommer antagligen vara hemma imorgon också sen åker vi ut med båten på fredag :((( Sjukt tråkigt, hade planerat massor av roliga saken men nej då ska man tvingas med ut med båten och sitta där och inte göra ett jävla piss. Kuuuuuul, jag ser fram emot helgen JÄTTEmycket.... Pussar Ellinor ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAH, gillar att det enda inlägget från snorren så är det en bild och en rubrik som båda säger ''skjut mig'' HAHHAH

2010-10-21 @ 15:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0