unnecessary

tjaa :) skulle gå för 10min sen men precis innan ringer sanna och berättar att den enda lektionen jag hade idag va inställd, tack sanna! aa så nu sitter jag här och väntar på en buss jag ska ta till sanna så vi kan göra klart ett jävla historia arbete.. -.- jag pallar inte! men aja måste göras. idag är de dans!! har inte dansat på evigheter! märkte när jag vakna att jag är slemmig i halsen men jag bryr mig inte! idag ska jag fan dansa!

igår hade jag utveklingssamtal i 20min, nödvändigt... sen när jag åkte hem skulle jag bara köpa en bh i vby meeeen de gick ju som de gick... funderar ärligt på om jag är en shopaholic för de slutade med att jag köpte en tröja och ett par leggins också, där försvann mina 500kr... men när jag kom hemhade mammi tagit ut 1000kr till mig! nä nu måste jag sticka snart, puss hej leverpastej! Denise <(")   -_-   :putnam:

heheh jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0