Happy, happy!

halloo! :D idag är en riktigt specciell dag! idag va det exakt ett år sen jag och ellinor stog utanför nrj och väntade på att se tokio hotel gå ut!! men inte bara de, gustavs födelsedag!!! grattis! kmr ihåg när vi stog där utanför och vi sjöng happy birthday till honom! aaaaaaaa jag är så glad!! där såg vi liksom dom på riktigt för allra första gången och Tom vinkade till mig! assåååååå gud!! jag kan inte sitta still när jag tänker på det! :DDDDDD

idag ska jag ialla fall bara ha en lektion, spanska som börjar kl 13.40 så nu är det bara att sitta och vänta... -.- ikväll har jag dans också, men jag vet inte hur det kmr att gå för jag har fortfarande tränningsverk ifrån söndas och de byggdes på igår :P aja ha en fin dag pusssss Denise ♥♥


för exakt 1år sedan, haha ellinor är sur att jag tar kort på henne och jag är hehe ganska spänd ;P
haha fan vi små vi såg ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0