Come on rude boy

Shuuuleluu! vädret är U-N-D-E-R-B-A-R-T!! älskar de! har suttit och solat i bikini hela dan! känns verkligen som sommar! snaaart kmr den!! WOHOO! och jaa jag är på bra huumör! kom hem igår vid typ 1 sen däcka jag direkt i sängen. känns as skönt att sova i sin egen säng, fick verkligen sova ut. idag har jag helt enkelt spenderat tid utomhus med broor min. vi gjorde värsta frullen och har suttit ute och käkat goodis och pratat. myys! snart ska vi fixa chokladbollar heheh. ikväll är jag för trött för att göra ngt speciellt så jag ska dra till bästaste snorren och titta på film. kul att äntligen kunna vara med den kvinnan igen! lite sjukt att vi har en gemensam blogg, bor 5min ifrån varandra och går i samma skola men träffas nästan aldrig ialla fall. allt jag kan skylla på är METG.. jävla plugg skola. nu vill jag ha lov föralltid! nej men nu ska jag baka liiite! :D pysssssss


älskar dig bästaste ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

älskarej med!! :D <3

2011-04-18 @ 18:06:59
URL: http://secretlifeofellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0