Don't you get it?

Cha chaaa! ligger i soffan och halvt tittar på OC, har redan sett avsnittet men de gör inget för att de är så jävla braaa!! sjuuukt fint väder ute nu! fan +14!!! WOHO! så ska de va! idag ska jag bara läsa igenom novellen så den blir heelt färdig. imorgon kmr jag förmodligen inte blogga för att har skola från 8.20 till 16.15. lagomt kul... vi ska ha nån slags massage grej haha så de är ju skönt. aa vad har ananrs hänt idag då? jo felicia har fått mig att bli beroende av Justin Beiber, jaa ni hörde rätt JUSTIN BIEBER! haha jag sanna och felicia har tjatat om han hela dan så kikki har nog tröttnat lite heheh. åhh längtar efter att se filmen! ska förmodligen se den i helgen och kikki du SKA med! nej nu ska jag fortsätta kolla!

En rolig sak som fan stämmer haha!
VARFÖR BEHÖVS SKOLAN?
MUSIK: Vi har en YouTube / Spotify för det.
SPRÅK: Det är därför vi kan ha Google Translate Sallader.
ENGELSKA: Allt är förkortat ändå. (LOL, BRB) ...
MATTEMATIK: Det är därför vi har MINIRÄKNARE.
GEOGRAFI: Jag ska köpa en jordglob.
HISTORIA: De är alla döda ändå.
SVENSKA: Jag har lärt mig sedan jag var liten.
SAMHÄLLET: Kursen jag bor i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0