I'll be standing right next 2 you

Hayhay! är på lite bättre humör idag hahah! igår va jag skiiit trött och visste att jag skulle faila på matten såååå, inte bästa kombon liksom. hade ialla fall skit kul igår tills jag såg min matte bok, antii! provet gick sådär, jag får helt eenkelt hoppas på de bästa. jag kan vara stolt att jag gjorde de ialla fall. va skit nära på att skippa de och göra de nästa omprov istället men nu försökte jag ialla fall :) stolt chey! hade även fredsavtal i skolan haha nej men vi va olika länder på historian och skulle skriva ett nytt fredsavtal så de blev en liten debatt där. själv va man turkiet, så jag laangar er fetaa khebabbeeen broshooooooor! efter skolan stack jag och sanni hem till henne och titta på film och chilla gaaal1. skönt att man är klar med allt till veckan efter påsklovet!! WOHO massa plugg på påsklovet!! nej men senare problem.. ikväll ska jag snorren och sanni på prommenix en stund, va länge sen vi va tsm :) inte så mkt mer att säga än att jag lääängtar till maten är klar, :P never say never baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0