On my way to ICA with my sexy wife

SHOOOOOOOO gott folk! sitter nu (som vanligt ) i soffan hos sanna och lallar gal1. ikväll blire mysigt här för vi ska käka oss feta och titta på harry potter (som ellinor säger) !! älskaaaaaar filmen! fast undrar hur jag och sanna ska v¨ga se den här själva när ormen kommer... alltid lika rädd. idag har varit en chill dag med mkt sol och påskäggs jakt. gick inge vidare, dom la ut 2 ägg i våran skola idag och vi faila på både. på sista va vi typ 3sek ifrån så de känns ju skojj... de första leta vi efter typ 40 min till och med i läskiga trapppor som man va skakis en kvart efter man gick i. otur assååå, men de gör inge för efter skolan köpte vi caaaaaaandy och sen satte sig jag sanni , felicia , kikki och rasse på en bänk i fridis och kääka lite i solen. hur najs?? nej men nu ska jag och min kära fru gå och köpa chips.. klassiken liksom..pysssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0