Onepiece

WOHO! världens gladaste chey!!! har precis beställt onepiece!!! åh guuud va jag längtar tills den kommer. undrar bara om jag kmr få använda den innan min födelsedag eller om jag måste vänta.. oj va jobbigt de kmr va issånna fall!! aa annars då? va hemma igår och titta lite på film och slappa. somnade typ 11 för jag va så jävla trött. så kul hade jag.. nej men jag brydde mig faktiskt inte för att jag känner att den här helgen vill jag inget annat än att bara slappna av och sluta tänka på så mkt. jag ska inte tänka så mkt. på saker jag vill hända. de blir bra utan de ialla fall. jag behöver inte de. ikväll blir samma sak. kmr väl hyra ngt med la familia. min klassiska lördag hehe. men de är så mysigt ! ja jag vet jag är en familjegris ;P nu tänkta jag skriva klart min novell så jag blir klar med den. sen om jag orkar så tänkte jag börja med historian. men jag känner redan nu att jag inte kmr att göra de hehe. kör på de imorgon istället :P. ha inte så mkt mer att säga, så pysssspyssssss


här är min baby, hehe tänkte va lite cool och köra norsk flagga. skrev NORSK flagga om inte ellinor skulle veta vilket land de va. och ellinor Oslo är huvudstaden i Norge. just so you know.. nej jag ska inte va elak. du är så duktig på länder så ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

men lägg av! åh jag vill också ha en onepiece!

2011-04-02 @ 14:48:56
URL: http://jgw.blogg.se/
Postat av: Erica

vart ifrån beställde du den ? :D

2011-11-21 @ 21:04:05
Postat av: marit

Hej. Jag undrar bar du har köpt din onepiece? Jag hittade den i vintras men väntade med att beställa den men nu hittar jag den inte. Vore jättetacksam för ett svar :-)

2012-09-04 @ 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0