The one that got away

Godmorgon! vaknade piss tidigt av ngn anledning, tror jag drömdeatt jag va tvungen att vakna och aa de gjorde jag ju också.. igår hade jag skit skojj hos sanni girl. käkade chips och choklad till harry potter och dödrelikerna, asså den är ju bara föööööööööör grym! underbar film asså. upptäckte att den är från 11år vilket är sjukt eftersom jag och sanna låg under en filt och höll för öronen vid orm scenen (ni som sätt filmen) hahah mesiga brudar kanske? åkte hem och va väl hemma vid 23 och då typ sprang jag till sängen, haha va så jääkla trött. jag kan inte riktigt fatta att de är påsklov!!! fan va sköööönt! men jag blir nästan lite stressad för jag är så uppbokad.. idag ska jag ialla fall träffa mishel i stan och kolla runt lite. kanske träffar snorren haha :D ikväll blire grilla för att inviga våren, så de blir nääz! :D nej nu ska jag käka frulle bulle, pyssssss


random bild på sanni, ylvis och moi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0