I have a heart I swear I do.

Hellooo :) orkade inte blogga igår för jag kom hem vid 22 :P Svenska talet gick bra, jag va så sjuuukt nervös innan men de gick bra och nu känns de heelt underbart! :D efter en lång dag i skolan så gick jag och Sanni girl till donken hehhe som vanligt.. Efter de stack jag till dansen. Fick både bra och dåliga nyheter på dansen. Den bra är att de nya temat till uppvisningen är Kina och jag ska va geisha :D Lite bättre än tjock tvilling hah! den dåliga va att våran street lärare Jennifer inte kmr ha oss på tisdagar längre. Hon har inte tid då så vi kmr få en tråkig lärare... bajs. Men vi alla i gruppen ska snacka med Tony om vi kan få byta och ha street med Jennifer på måndagar istället. Håll tummarna!
Nu sitter jag Sanna, Felicia och Kikki i några soffor i skolan och väntar på nästa lektion aaaas skönt! PUSSSSSSS
Charmtrollet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0