I'll see you in my dreams

Hejsaaan!! Igår hade jag en trevlig kväll med tjejorna hemma hos mig. Tyvärr var Julia tvungen att skrämma livet ur mig när det inte gick att få tag på henne på sex timmar. Ingen svarade hemma. Hennes mobil var avstängd, hon va inte på fb. Jag trodde seriöst ett tag att hon hade dött eller låg på sjukhus eller nått. Sen lyckades jag få tag i hennes mammas nummer och typ var berädd på att hon skulle säga att Julia hade dött. Meeeeeeeeeen de visade sig att Julia hade varit hos sin farmor hela dagen och innan de hade hon köpt en Ipone men viste inte hur man satte på den. Så hon hade inte haft någon mobiltelefon. GÖR ALDRIG SÅ MOT MIG IGEN JULIA!!! Men sen kom hon iaf hit och vi hade jätte trevligt! ♥

Tumblr_lgqpxwfn0k1qebcazo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2011-02-20 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0