just another day without you

Vad är det med mig och alltid göra bort mig framför alla treor i min skola?? För några veckor sedan gick jag rakt in i dörren, jag kunde inte riktigt styra bort från den hehe och gick rakt in i den. Vänter mig om för att se om någon såg det och där sitter massor av treor och glor. Dom måste ha undrat vadfan jag tänkte med som liksom inte svängde när jag såg att jag va påväg rakt in i dörren. Men det gick inte kunde itne stanna och de gick jag rakt in i den. Och idag så när jag kommer in i skolan så var det blött och mina skor var hala. Så jag halkade och ramlar rakt er på ryggen och väskan typ flög en meter bort. Självklart sitter det några treor där med och jag typ skriker och säger herre gud as högt. Dom bara tittade på mig sen sa ena tjejen ba ojsan. HAHA jag ville typ dö skyndade mig opp och halv sprang därefrån.....♥

Tumblr_lgrt0dgdwo1qblo3wo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0