My weekend

Hello ! :D sorry för dålig bloggning, men aa som sagt är jag inte bra på att blogga på helger. i fredags hade va jag med fina och hade as kul till en början men slutet kan man säga sög.. igår sov halva dan sen plugga jag mkt, (duktig chey!) idag har jag vaknat och sen stack jag och mammi till coop och skulle köpa massa saker bla silver shampo men de fanns ju bara hos frisör så efter att ha spenderat 1000kr på mat och hygien grejer stack vi till åkermyntan för att kolla hos frisören men de va ju såklart stängt. övertalade snälla mammi att åka till vby för att kolla på bobbys plus att då kunde vi passa på att hämta våra biljetter till 127timmar som vi ska se ikväll, tråkigt att jag har redan sett den men den va bra :P hos bobbys säger dom att man ska använda silver shampo om man har färgat hår annars hjälper de inte så mkt. vi går ut tar en korv sen bestämmer jag mig för att göra ngt med håret så jag och mamma beställer tid till imorgon. jag ska slinga ! :D har aldrig färgat mitt hår eller nånting så är jätte nervös!! :D kan lika gärna berätta dagen imorogn för de kmr jag inte hinna då, först är de alla <3s dag firande på metg så ska va där till halv 4 sen blir de frissan och sen blire ffika med sanni och linis! hahahhahah nu ropar mamma oc säger att hon måste handla igen för vi har glömt hälften av alla saker till middan ikväll, hahahha smidigt! men de får hon göra själv för nu ligger jag i sängen med chai latte, muums! och ska plugga!! duktig jag är! aja mkt text men skit samma PUSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0