This is how it's going to feel baby

Heellooo :) sitter nu och fb-nördar mig medan jag väntar på att maten ska bli klar.. sen ska jag, Julia och Ellinor dra hem till ylvis där Sanna och Lina redan är för en myskväll :) de blir lite myspys sesådär! får jag äntligen se hur Ylva bor också! NÄÄÄÄZ! gud jag är så övertröttt! har vissa redan märkt på fb hehehe...
åkte somsagt till vby med ellinor och julia och hittade lite småsaker man behövde, har längtat efter! sen drog vi hem tilll Ellinor och såg på burlesque, den är så jääävla bra!! se den säger jag bara! nä men nu ska jag fortsätta att fb nörda mig! PYSSSSSS
Christina Aguilera är så gal1 snygg i filmen! de är ju en viss Cam Gigandet också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0