You think you can hurt me, but I actually don't care about you

Shho min bror från en annan mooor! Kom nyss hem, hatar att åka hem på tisdagar för jag hamnar mitt i rusningstrafiken.. fick liksom stå halva vägen på bussen, händer inte ofta :P Men nu är jag ialla fall hemma så de va direkt på med mjukiskläder för att sätta igång med plugg. jag tror itne jag fatta hur stora grejer vi kmr ha till v 7 och 8. så jag måste sätta igång nununu! ingen dans för att Hanni va sjuk och då kände jag att de va viktigare med pluggish. Mamma har också köpt en extra madrass till min säng, ÄNTLIGEN! så nu är den inte lika hård. :P tack mamma! Nä nu måste jag sätta igång, tjudeloo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0