I'm a fighter feeling underappreciated

Hello :) har precis käkat lite meillis, va dööö hungrig! Jag borde egentligen inte sitta här med datorn för jag måste plugga. men min ork är helt borta. jag gör de snart. och då ska jag verkligen göra de! Sam provet gick bra, de va väldigt lätt och de va ju bara g-prov så g blir de ju. efter svenska talet imorgon är jag ialla fall ledig från plugg i 2 veckor, skööönt!! De va länge sen jag va ledig så länge från plugg! Jag ska ta vara på den tiden, slappna av och sen nr de sätter igång igen tar jag nya tag! :) Nä nu ska jag kolla igenom datorn sen blire pluggplugg! herregud va jag är nervös för de där talet, fyyyyyy! PUSSS
HAHAHHAHAHAHA jaa ta bilder kan man ju göra om man inte har ngt att göra hahahah asså gud va jag har skrattat åt dehär och Sannas hicka idag hahah, dagens träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0