I'm so happy, I'm so glad that I've got you

Lite "behind the scenes" med Denise o Filip från när vi va ett dygn i Riga. man kan lika gärna säga Denise och Filip varje semester, övertrötta och crazy 24/7! jag tar inte ens med alla bilder, vissa är FÖÖR mkt..
hahahahahahhahahahah verkligen en klokren bild på mig och brorsan, jag snackar i telefon som vanligt i en väldigt snygg ställning medan han ligger och underhåller sig själv tills ajg är klar så vi kan hitta på ngt haha!
trötta?
superman hiss.. heheh
hahah hemma i Sverige, båda tänkte likadant, bara ställde oss i positionen. fan den där jävla musiken spelas varje gång jag ser bilden, den där "Clint Eastwod" musiken, vet inte hur han stavas haha

Nä nu har jag kollat igenom för många bilder, måste nog sooova, PÖSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0