Just dance

Blev för ett tag sen klar med att sammanfatta all historia, blev från 17 sidor 2 sidor. duktigt gjort! har bara ont som fan i händrna för jag skrev på papper. trodde jag skulle få en paus men nej, dags för spanska. fattar absolut ingenting för vi har inte gått igenom dehär ordentligt så jag får gissa mig fram och läsa om de. ett arbete som egentligen borde 20 min så kmr dehär ta flera timmar känns de som. efter det måste jag plugga samhällskunskap. ingen vila idag inte! sen ska jag åka till dansen, de har jag längtat efter! imorgon har vi idrott också, bläää vad tråkigt.. aja bara göra. de får jag intala mig själv hela tiden, "de är bara att göra" men jag vill inte göra de! Kom nu och tänka på den där reklamen, hur många dagar av ditt liv minns du?" aa de jjjag kmr ihåg är att jag sitter i skolan eller är hemma och pluggar. mina barn kommer tycka att min barndom va sååå interessant! inte direkt så att man kmr sitta en kväll och berätta om hela för de kmr gå på 1 sek. "jag pluggade" ha så kul! nä nu ska jag sluta babbla och fråga Felicia om hjälp.. PÖSSS
och Ellinor, läs texten, har jag slappat? eh nej -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0