No line of the horizon

Hello :) Kom hem från dansen för en stund sen, tänkte heelt fel jag trodde jag skulle vara hemma kl 8 men jag slutar kl 8 så jag kmr hem 9, lagom tid för att plugga, eller? aja har nog inte skrattat så mkt idag på länge, först as kul i skolan som vanligt sen flummade jag och Hanna ordentligt, köpte massa mat och satt mitt i Liljeholmens centrum på en bänk och dukade upp de som ett bord hahah ALLA glodde! xd skiiit kul ialla fall, vi lever oss in ordentligt som 2 tjocka tvillingar! hittade då röda leggins som vi ska ha :) nu ska jag sätta på vänner sen ska jag sova, PUSS!



Kommentarer
Postat av: HAnna

yeeey XXL-kläder och MAaaaaaaaaaT!!!! :D Glass med chokladkross, bananer, ostbågar, marabou mjölkchoklad, 55 cm baguette, creme chese med grekisk vitlök, 2 liter God morgon Apelsinjuice, Chokladdoppade kakor... :D :D :D AWESOME!! :D <3

2011-01-11 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0