Stop, slow down baby

Helloooo :) Kom preeecis hem från en otroligt jobbig gympa lektion. Vi hade skivstångsträning.. herregud mjölksyra mjölksyra säger jag bara. vi fick inga långa pauser heller så mina armar och ben skakade, på riktigt...Hahah just nu vill jag aldrig se några tyngder mer! Träningsvärk imorgon kan man ju säga. Men de va ändå skönt att få träna ordentligt eftersom jag inte har kunnat göra de på ett tag pga min lilla rumpa! På dansen gör vi alltid rörelser som alltid känns där, men nu va de ju mest armar så. Imorgon blire riktigt najs för vi har friluftsdag och då ska jag köra självförsvar bara en timme sen är jag friii! :D Men nu måste jag däremot sätta igång att plugga sam, och juste alla kan väl hålla tummarna att inte ellinor dör ikväll? jag är väldigt rädd.. PUSSSEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0