Suddenly things seem to change

Hello out there! Kom precis hem från en ruulig dag! Självförsvaret var till en början as tråkigt men sen blev de faktiskt riktigt kul, haha! Efter de käka vi på donken, hah bra efter att man tränat sådär. Sen ville Lina och Felicia bara "kolla" på Hm. Slutade med att jag kom hem med lite grejer. Saker jag behövde ialla fall! Efter de drog Lina jag och Sanni girl hem till Sanna och tiittta på skattkammarplaneten. hahah och mobbas inte nu, den är faktiskt jätte bra!! Flera anledningar till de, eller hur sanna....? ;) Nu sitter jag ialla fall hemma och väntar på att pappa kommer hem med kebbabish! Nyttig dag idag känner jag. Men så hårt jag träna igår så är de min lilla belöning! Måste packa och fixa lite till imorgon också.. Vi ska spreja håret orange. be till gud att de försvinner PÅ EN GÅNG sen i duschen!! Nä nu ska jag gitta, PYSSSSSS


Midsommar förra året, världens bästa säger jag bara! Ellinor vi gör de ÄNNU roligare i år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0