Dogs unleashed

Tjoo! blev inget bullbak men vi ska göra de imorgon istället. tänkte att jag istället då skulle va lite duktig och rensa i mitt rum. jag orkade rense 1 liten hylla sen orkade jag inte mer... bra! nej men de får va som de är, lite mkt saker bara. har städat mitt rum istället så nu är de näääz igen. så om ungefär 3dagar kmr de va smutsigt igen! gr8! nej men jag flyttar hemifrån får fan ellinor sköta dedär med städningen asså.. känns väl bra efter man har städat i nån timme sen ser man damm igen. nej men nu ska jag sluta sitta här och klaga! :P skrämde mamma också när jag skrek till för jag såg att de stog +10 på termometern! visserligen i solen men ialla fall! 10 grader till och jag sitter i bikini hähähä! nej nu ska jag sluta shnecka och snart börja med maten, sen kmr lina, sanna och norsan! hahahha nytt smeknamn! norsan! nu har hon väl 131 :P pusssssssss


jag och brorsan i Philly bredvid Rocky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0