If I were in your shoes

Min morgon var dålig. Så jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen och kolla på tv. Men vem kommer lite spontant och hälsar på om inte farmor...Hon sätter sig på min säng och börjar snacka om sommarjobb och betyg och högskola(!!!!!!!!) jag ville typ dö. Hallå det är helg, då ska man inte tänka på sånt speciellt int epå högskola liksom. Fyfan jag ville dö just då (ta de inte personligt farmor). Men när hon hade gått så lyfte jag mig från sängen typ två gånger sedan har jag inte rört mig från sängen över huvud taget. Riktiiii najs!!


I brist på bilder lägger jag upp en bild på gw, mig, syster och dedde. Kan man bli snyggare eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0